Betaling:
senest 8 dage efter modtagelse af varerne. Betaling skal ske til : Fynske Bank. reg. nr. 6850 konto nr. 1076837

Kontoindehaver :Uniqap v/ Susan Holst Nielsen
Herefter vil din bestilling blive ekspederet.

Alle beløb er i danske kroner og er incl. moms.

Levering:
Forsendelses omkostninger er kr. 100,00.
Bestillinger over kr. 750,00 sendes gratis.
Uniqap leverer mandag til fredag, der skal påregnes en forsendelsetid i Danmark på 4 til 5 arbejdsdage, medmindre andet er angivet ved bestilling af håndsyede artikler.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Kontakt altid : Susan Holst Nielsen på info@honni.dk med din klage først.

Uniqap vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Returnering sker til:

Uniqap
co/Holst Nielsen
Gartnervænget 11
5690 Tommerup

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@honni.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@honni.dk



(Download Vilkår og betingelser som et PDF-dokument.)
© 2015 - 2020 Uniqap | sitemap | rss | ecommerce software - powered by MyOnlineStore
Denne hjemmeside bruger cookies for at kunne fungere korrekt. Mere information Acceptér